2011. július 31., vasárnap

Ez sem éppen egy női munka :)

Apum betegségéből kifolyólag, sajnos az ilyen munkát már nem tudja elvégezni.
Gondoltam mit nekem egy kis csiszolás, festés.
Garázskapu 2,4 x 2 méter, plusz két darab 1,3 x 2 méteres pince, illetve kamra ajtó.
Hát mit ne mondjak, nem volt egy egyszerű mutatvány.
A garázskapu így nézett ki:


Még az a szerencse, hogy régebben beruháztam egy profi (ipari) kis kézi csiszoló masinára, gondolván majd vidéken úgyis hasznát veszem.
Na de ezzel is több órás mutatvány volt, csak a garázskapu lecsiszolása, főleg ahol igencsak megette az idő. És ha már dolgozunk, ne végezzünk fél munkát, bár apum mondta, elég lesz csak kívül festeni, ahogy megláttam a kontrasztot, áááá mondom ez így nem maradhat, tehát belső kezelést is kaptak az ajtók.
Tulajdonképpen a festésben, nem is maga a festés viszi el az időt hanem az előző réteg/ek eltávolítása,már ahol szükséges, illetve az egész felület teljes átcsiszolása. Jelen esetben itt P80-as, majd P120-as papír elég volt.

Így nézett ki a csiszolt és az egyszeri réteggel lefestett garázsajtó.


Majd a kívűlről kétszer átfestett ajtók:
(elég későn végeztem, este lett már,így kissé sötétebbnek tűnnek, mint amik valójában)


Persze még hátra van a piros fémpánt átfestése, csak arra épp nem volt fém festékünk, s lehet, hogy még egy harmadik réteget is kenek a külső felületre,(a gyártó is 2-3 réteget javasol) s a belsőre, ahol csak egyszer kentem, egy másodikat.

Ez a munka kb. másfél napomba került,illetve most kéz, hát, váll, lábfájással, izomlázzal küszködök.
De megérte.
Ja persze a gyomlálás most elmaradt, s mikor jöttem el, a gazok szemtelenül vigyorogva integettek felém :) Következő hétig még élhetnek :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ez egy igazi ferfi munka volt:)es nagyon jol megcsinaltad.Ugyes vagy!

    puszi, szia!

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem is :) köszönöm.
    Puszi

    VálaszTörlés