2011. július 20., szerda

Veréb (mentés)



A mai napom nem valami felemelő volt, semmilyen szinten....emberi hülyeségek, fellengzősködés, ki ha én nem stílus, de ezt gondolom mindenki ismeri.Furák az emberek.
Mégis egy dolog feledtette velem ezeket. Mégpedig egy kis veréb. Berepült a raktárunkba. Szegény ki akart volna menekülni, de nem tudott,állandóan csapódott neki a nagy üvegablaknak, ami a magasban volt. Gondoltam felmászok, nyitok neki egy ablakot, talán úgy utat talál magának kifelé.
Létra cipelés, mászás, ablaknyitás. De semmi. Tovább is csak a csukott ablaknak csapódott, mert nem minden ablak nyitható,sőt, ahogy próbáltam hessegetni, már a falnak is neki neki csapódott.
Aztán persze a legfelső polcon landolt,miután szegény a falnak csapódás után végigcsúszott rajta. Onnantól kezdve már nem repült, csak ült ott kitátott csőrrel. A bottal való piszkálásomra sem mozdult. Létra odacipelés felmászás, kúszás be a polcon. Akkor már hagyta magát megfogni, bár mikor rátettem a tenyerem, szökni próbált, de gondoltam most már én viszem ki, mert megint csak ide-oda csapódás lenne a vége.


Lehoztam, csuda kis édes volt, nagyon vert a kis szíve, gondolom jól megvolt ijedve. Picit simiztem, mindenkinek megmutattam aki ott volt, egy két fotó telefonnal, majd ki az udvarra vele, s elengedtem. Ahogy kinyitottam a tenyerem pár másodperc múlva elrepült. Nagy baja szerencsére nem lett(remélem), mert szépen elkanyarodott egy fa irányába. Aztán már nem láttam. :)
Ez a kis verébmentésem jó volt a mai napban :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jo erzes lehet:)nekunk a nagy farol a feszekbol esett ki egyszer egy fioka, en is hasonloan nehezen, de visszatettem.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, nem volt egyszerű, főleg lefele jönni a létrán, elég meredek volt, a veréb a kezemben......:) De csak sikerült :)

    VálaszTörlés
  3. néha milyen kicsinek tűnő dolgok okozhatnak elégedettség, boldogság érzést. Ügyes voltál:)). további szép napot:))

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lili!
    Igen, én is ezt gondolom. Sokan nem is vesznek észre ilyen pici dolgokat.Pedig sokat adnak az embernek. Neked is további szép napot! :)))

    VálaszTörlés