2013. június 11., kedd

Filmajánló

Két filmet ajánlanék most. Az elsőt többször láttam már, csak ment a hétvégén valamelyik csatornán, persze, hogy ottragadtam.

Címe: Miss Potter


Itt egy kis előzetest meg tudtok nézni belőle. 

Renée Zellweger színészi tehetségét egyszerűen imádom. Azok az arckifejezések......Bridget Jones alatt "szerettem" bele :))))
Bár még minden filmjét nem láttam, van egy pár, de ami késik ugye nem múlik :))))


A másik film, húúú hát hogy is mondjam, pár napig a hatása alatt voltam. Nem tudom, láttátok e, én véletlenül akadtam rá.Számomra kicsit megrázó volt (főleg egy két jelenet). 
A színészeket eddig nem nagyon ismertem, ilyenkor általában rákeresek, milyen filmjeik vannak, van egy kettő tőlük is, azokat is megnézegetem majd.

Szóval a film:

Rozsda és csont


Ebből is van egy kis előzetes:



Jó filmezést!
(és kevesebb esőt! :)





4 megjegyzés:

  1. Én egyikről sem hallottam, pedig nagy filmes vagyok.
    Marion Cotillard-ot ismertem, a Piaf filmért kapott Oscart pár éve.
    A Rozsda és csontot lehet megnézem...

    VálaszTörlés
  2. Igen, a Piaf filmről én is hallottam, akiknek bent ajánlottam a munkahelyemen, ők is ezt említették.
    Háááát szerintem ne "lehet" nézd meg :)))
    Nézd meg! :))))
    Na jó, nem parancsolgatok, csak ajánlom :))
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Felírtam nézésre:))

    VálaszTörlés
  4. :))) Na de A Miss Pottert is :)))
    Tuti tetszeni fog. Majd alkalmasint számolj be róla :)))

    VálaszTörlés