2011. október 12., szerda

Az én sikítozásom története :)))))

A történetet amiért elmesélem: hasonlót olvastam
Vera
blogján. Helyszín: vidék, szüleimnél.
Történt, hogy anyuméknál pakolgattam, takarítgattam az udvaron, s a kukorica tároló hordók körül is rendet szándékoztam rakni. A hordók tetejére volt pakolva egy két apróbb bútorlap, gondoltam azokat szépen elteszem a helyükre.
Na, ahogy szedegettem egymásról le őket, az utolsó előttit mikor felemeltem…..na mi lapult ott? Egy egérke.
Először csak a fejem felett tartott bútorlappal megmerevedtem, az egérke is pontosan így meglepődött, s pár másodpercig csak néztük egymást, míg a tudatunkig eljutott, hogy most itt….húúúú gáz van :D
Aztán az egér gyorsabban reagált, elindult volna valamerre, csak épp rossz irányba, s bútorlapról az üres hordóba pottyant.
Na ekkor kezdtem el sikítozni, hogy anyu, anyu, egy egér beleesett a hordóba!!!
Persze ő egyszerű nyugalommal közölte, nem baj, majd kiborítjuk……vagy szóljunk a szomszéd macskának.
Közben visszamerészkedtem a hordóhoz, és nagy bátran-óvatosan belekukucskáltam. Ekkor vettem észre, hogy a hordóban volt már bizony egy egér, így párban ültek-ugráltak ott, s azt is láttam, hogy a hordó alján még volt egy kis kukorica maradék is. Na gyorsan a hordót lefedtem, szaladtam a szomszéd felé a cicust hívogatva. Elég hosszúnak tűntek a percek, míg megérkezett, s közben rémképek kezdtek gyötörni, hogy ha nem sikerül kiszednünk az egereket, ők bizony ott jól ellesznek a kukoricán, s patkányméretűre nőnek….
Na de megérkezett Kormos és megmutattam neki, micsoda fenséges vacsorát találtunk, nagyon küzdenie sem kell érte.
De bizony valamiért a hordóba nem akart beleugrani, így rásegítettem kissé, magyarul belehajítottam a macskát a hordóba.
Pár másodperc után hallottam egy kis harcot, s Kormi megjelent egyik egérrel a szájában.
Ám ő nem csak játszogatott vele, hanem ahogy mondani szokás, szőröstől, bőröstől felfalta.



Ezután cicuska egy ismételt rásegítéssel a hordóban landolt és a másik egérkével már nem jött ki…kényelmesen a hordóban fogyasztotta el.
Tudni kell Kormiról, hogy mindenevő, tehát még a kenyeret is megeszi, amolyan igazi kinti, vidéki macsek……
A két egér után, odament anyumhoz, aki meg akarta jutalmazni az éppen sütött rántott tökkel, de valamiért cicusunk elfordult, nem kellett neki.
Mondtam is anyumnak, hogy csak nem gondolod, hogy ilyen fenséges vacsi után elrontja a szája ízét..:D :D
Amúgy érdekes, hogy az egerek, illetve egyéb apróbb állatfajták, miért késztetik a nőket sikítozásra?!? :D :D

2 megjegyzés:

  1. :))ez most jol esett..egyebkent a kerdes jo, miert visitunk? az eger sokkal kisebb, es jobban fel, azert szalad el.

    Szep napot Neked:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági! Örülök, hogy itt vagy. Amúgy igen, tényleg kisebb és jobban fél, mégis visítunk tőle :))))))

    VálaszTörlés