2011. április 25., hétfő

Ujjé! A ligetben nagyszerű!

Tegnap délután kibicajoztam a városligeti tóhoz, kicsit lazításképp a "tanulást" hátrahagyva. Elég szép idő lett délutánra, mivel egész nap csak borongós szürke felhők voltak, sőt szemerkélt is az eső.
Tulajdonképpen a kiskacsákat akartam megnézni, mivel fiam említette, hogy van egy pár kicsi.
Tényleg volt néhány, persze nem jöttek ki a tó szélére, hanem bent a közepén biztonságban anyuci mellett úszkáltak. Meg is értem őket.:))





És felfedeztem egy nagyon jó dolgot, bár nem tudom mióta tehették ki, de szerintem ez nagyon ötletes az állatok védelmében. Mégpedig egy állat-etető automata, amiből 100 Ft-ért bizonyos mennyiségű etetésre alkalmas zoocsemege jön ki.



Ezt lehet szórni a kacsáknak a vízbe, persze ezért közelebb is merészkednek. Mondjuk ilyen etetésre alkalmas dolgot a Fővárosi Állat-és Növénykertben már évek óta lehet venni, hogy a nézőközönség ne pereccel, meg fagyival, műanyag szatyorral, söröskupakkal, netán gumilabdával (1994-ben az állatkertben Süsü a víziló ebbe pusztult bele) etessék az állatokat.
Emlékszem még arra, hogy Süsü esetéről sokáig kint voltak fotók az Állatkertben, kérve a nagyérdemű közönséget, hogy ilyen badarságokat ne tegyenek.
Azoknak a képeknek a látványa elég elszomorító volt, máig él bennem.
Ha elmegyünk ilyen helyekre, persze, etessük az állatokat, mert az olyan jópofa dolog, mikor közelünkbe merészkednek, mi több már ők jönnek kunyerálni…csak legyünk észnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése