2012. március 27., kedd

Nyeremény


Nagy öröm ért a napokban, illetve ma, mivel megtudtam, hogy én lettem egy játéknak a nyertese. (igaz egyedüli pályázó voltam :D :D :D de ez mit sem zavar/t )
Egy ideje olvasgatom a
Tyúkudvar című blogot, mivel egyre jobban érdekel a tyúktartás, anyum ugye egyedül maradt, sokat járok hozzá, s szoknom és tanulnom is kell a vidéki életet.
Ebben a blogban eszmét cserélnek a tyúktartók, kezdők, s haladók, szóval jó kis csemege számomra.
Nemrég volt egy
felhívás ,hogy aki kedvet érez, írjon egy történetet, ami a tyúkokhoz kapcsolódik.
Gondoltam egyet és
írtam
Figyelgettem, hogy mások miket írnak, de sajna nem nagyon jött több beírás, így ha egyedüli pályázóként, de
nyertem
A nyereményt nagyon köszönöm a Tyúkudvar blog készítőjének, illetve aki a mézeskalácsot készítette
Eszternek. Nagyon nagyon szép munka, nézegettem, milyen kis aprólékos díszítésekett kellett a sakktáblára, meg a figuráira rajzolgatni, illetve pipikre is. Eszter blogját a nevére kattintva tekinthetitek meg, nagyon sok szép dolgot készít. (nekem is álmom, hogy egyszer egy olyan igazi mézeskalács házikót süssek, de jajjj nem is tudom mikor lesz rá időm :) )
A mai napon érkezett meg,(épségben) holott tegnap beszéltük le a címet, hova is kell küldeni, szóval elég hamar kézhez kaptam.

A hétvégémről sajna nem tudtam eddig képeket feltenni, technikai okok miatt, pedig anyum szomszédjában született két kis kecske, (csuda édik )de most hétvégén viszem a gépem, és fotózok.

További szép napot mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Edit, örülök, hogy lefotóztad, jól néznek ki a mézesek, még egyszer gratulálok a szerintem igazán megérdemelt nyereményhez!
    RR.

    VálaszTörlés