2011. június 17., péntek

Vizsgák után....

Végre vége...ennek a 2 évnek. Túl vagyok a vizsgákon, fellélegezhetek. Még kicsit fura is, hogy "csak" a napi 8 órai meló van....fura most még ez a "sok" szabadidő, de nagyon vártam már.:) Jó lesz végre kicsit utol érni magam, az elmaradt takarítások, a befejezetlen hímzések, a félig kész kosarak, illetve az el nem kezdettek, amik csak a gondolataimban születtek meg eddig.
De már az ablakaimat megszabadítottam az uv védelemtől,(szerintem már az volt rajtuk :)) egyszóval ablakpucolással kezdtem.
Egyelőre ennyi :)

Egy kis zene mindenkinek szeretettel :)

Kowalsky Meg a Vega - Ennyi Csak

4 megjegyzés:

  1. Nem tudom szabad e , en gratulalok a vizsgaidhoz!:)

    Nagyon szep hetveget kivanok, jo pihenest!

    VálaszTörlés
  2. Igen, sikerültek, köszönöm szépen. :) Otthonról valami csoda folytán nem tudok sajnos a bejegyzésekhez hozzászólni, s más blogja alá írni :( Nem tudom mi történhetett....

    VálaszTörlés
  3. Igaz a masik blogod jeloltem, de ide irom, hogy kerlek nezz be hozzam, van nalam valami a szamodra!:)

    VálaszTörlés
  4. Kérlek, nézz be a Tűnődések blogomba! Ott az ajándékom! :D

    VálaszTörlés