2011. június 23., csütörtök

Díjat kaptam!


Megkaptam első, illetve második díjamat,az "Elmélkedéseim" blogom születése óta, aminek nagyon örültem.
Nagyon szépen köszönöm elsősorban:


Ágnes, gondolatok egy nő naplójából

másod, de nem utolsó sorban:
carpe diemnek-Tűnődések

A díjat tovább adom, hisz adni öröm, ezen kívül szabályai és kötelezettségei vannak.

Természetesen nem véresen komoly, nem kéri számon senki, ha nem adjuk tovább, én mégis megteszem, mivel boldogsággal töltött el, hogy kaptam, és még nagyobb öröm tovább adni :)

A fent leírt "kötelezettségek":
1.Megkoszonni a szemelynek, akitol kaptuk.
2.Kihelyezni a blogunkban egy post kereteben.
3.Tovabbadni 12 szemelynek.
4.ertesiteni oket a dijrol.

Az én általam kiválasztott díjazottak:

1/
Agyszüleményeim
2/
Ces-Gondolatok
3/
Egy csepp falusi élet
4/
Csuhéba zárt kis világ
5/
Joe bácsi blogja
6/
Kert és lélek
7/
Konyhakert természetesen
8/
Tothannam
9/
Vegyes saláta
10/
A világgal szemben
11/
Fény és árnyék
12/
Katalin konyhája


Mindenkinek kívánok további szép estét!
Edit

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Tegnap már megkaptam ugyanezt a díjat, de szeretettel elfogadom tőled is, nagy megtiszteltetés, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  2. Edit, nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy benne vagyok a 12-es listádban:)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Edit! Pár hónapja volt egy kezdeményezés, aminek az volt a címe: Díjak helyett szavakat... Ezt a logót én is kitettem a blogomba, és mégis nagyon jól esik ez a figyelmesség tőled. Ezek a díjak a blogosok között az egymásra figyelésnek jóleső kis jelzései. Köszönöm, hogy gondoltál rám:)

    VálaszTörlés