2012. július 31., kedd

Filmajánló

Most teljesen véletlenül olyan filmeket ajánlok, amikben Leonardo DiCaprio szerepel. Sokan szeretik, sokan nem, nekem semleges, nem rajongok érte, nem estem hasra a Titanicban nyújtott alakításáért, főleg, hogy előtte láttam a Gilbert Grape című filmjét,amiben egy mentlisan sérült fiút alakít. Ezért a filmért 19 évesen Oscar-díjra jelölték. Nem mellékes a másik két szereplő: Johnny Depp,(na érte már rajongok kissé :D :D ) és Juliette Lewis. Mindhárman szemtelenül fiatalok voltak, a film 93-ban készült. Nem tudom, hogy a film itt a neten megtalálható-e, nekem nem igazán sikerült. Akit esetleg nagyon érdekel, át tudom másolni és eljuttatom. Hozzáteszem,a film nekem nagyon tetszett.



A másik film: Marvin szobája.
Na erről nem találtam bemutatót,még angolul sem, csak a Port.hu-n.
Itt is érdemes megnézni hogy kikkel játszik, Meryl Streep, (anyját alakítja), Diane Keaton, (nagynénje), Robert De Niro,(szórakozott orvos)
Érdemes elolvasni a Port.hu-n a véleményeket is.
Ez is egy tényleg nagyon nagyon jó film, akit érdekel, s nem tudja beszerezni, ezt is tudom küldeni. Aztán van egy harmadik film is, ami tulajdonképpen egy thriller, bár én egyáltalán nem szeretem az ijesztgetős filmeket,de ezt érdemes megnézni, olyan csavarok vannak benne, hogy csak néztem, mikor először láttam, hogy most mi is van? Hol is tartunk? Talán ezt a filmet is tudom küldeni, mert úgy emlékszem megszereztük.

2 megjegyzés:

  1. A Gilbert Grape csúcs film. Régről ismerem. A másik kettőt nem. Leonardo nagyon nagyon jó színész! Nézd meg tőle a Rimbau (vagy nem így írják),tragikusan fiatalon elhunyt költő életéről készült filmet. Ő játsza a homokos költőt. No, meg a Kosaras naplója, ja!,és a Sziget, szóval nagyon sok jó filmje van.Én imádom.

    VálaszTörlés
  2. Azt a Rimbaut nem találtam. A Sziget-nél, nem a Part-ra gondoltál? Azt láttam. Vagy esetleg a Viharsziget-re? Mert azt tettem ki harmadiknak.
    A Kosaras naplóját elkezdtem anno, de nem tudtam végignézni...

    VálaszTörlés