2012. február 6., hétfő

Hétvégéről pár kép+ egyéb

A hétvégi nagy hóesésről pár képet készítettem én is, bár eléggé siettem.
Ő Kormos, a szomszéd cica, aki már nálunk lakik szinte :)













Pár héttel ezelőtt szomszédolni voltunk Kovács bácsiéknál, na ott van sok állat, imádom








Ő "Csinos" (és tényleg az:) )


A kerti őrség. Jobbak mint a házőrző kutyák :) Mindenhova követtek minket pár méterre, hangosan jelezve, hogy ott vannak :)






Ezek nyári képek, szintén Kovács bácsiéknál






4 megjegyzés:

  1. Nagyon jok a fotok Edit!:))a lovas es a kismalacok, ahogy esznek, fantasztikus!!:)
    Na de osszessegebn mindne foto tetszett:)
    Azon gondolkodtam , milyen jo haziallatot latni egy ilyen gepes vilagban:))

    Koszi!! orulok, hogy folteted, szerintem nagyon nagyon jook!

    puszi, szia:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasszak a képek. Van egy kutyum őt is Kormosnak hívják.

    VálaszTörlés